RÖSTA MINA VÄNNER.

2011-01-15 | 22:10:10 | Veckans tema | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Veckans tema:


Ett år efter jag tävlat med Twist of love av Sidsel Ben och vunnit med den valde jag att inte vara med och tävla. Då var jag 12 år och därför var jag med som gästartist.
Då hade jag på mig dom här två tröjorna (linnerna), men jag har haft dom på fler ställen men ja.. Det är längesen nu. ;)

Men då när jag var gästartist så sjög jag bland annat One heart av Celine Dion och Smiling in love av Caracola med Frida och Carro.:)





Har inte så mycket mer nu.

Imorgon blir det två innebandy matcher! :D

Rösta här nedan:

Vad vill ni att jag ska förbättra på min blogg?

View Results
Create a Blog Poll


Ses, ska kika på Beck nu!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________