Nytt!

2011-01-09 | 21:31:16 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Nu har jag som ni kanske ser fixat till min blogg lite. En gästbok, nytt teckensnitt, info om mig ovh kollat runt HUR mycket som helst, det har faktiskt gått åt hela kvällen. Hoppas att ni tyckte att det blev bra! :)

Idag har jag knäppte lite kort, pluggat lite engelska och suttit här med bloggen ;)

Imorgon ska jag vara med Linnea, men innan ska jag plugga. Då kommer vi att vara ute och knäppa kort, så då kanske det blir en ny header(?), vi får se! :)

Imorgon kommer jag även ha ett tema för veckan. Vad det blir får ni se imorgon.
Nu, snart ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött och dom andra har redan gått och lagt sig eftersom att man måste om ''instalera'' sina sovtider nu när skolan och deras jobb börjar igen.

Här kommer lite bilder från idag.




GOOODNATT!

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________