Kom igen! jag vet att ni kan rösta mer! 4 röster.. det är inte mycket. det är många fler som läser blogg'n så rösta nu!

2011-01-16 | 21:04:30 | Veckans tema | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Veckans tema:

Sista dagen på veckan,                 sista inlägget på veckans tema!

Sista klädesplagget. En jättefin klänning tycker jag! Pappa gjorde det till Julstjärnan i Hedemora då jag sjöng låten All I want for christmas is you av Mariah Carey. Jag har även haft den på Nobellmiddag på Olympica. Det sista året (6:an) då jag även fick nobellpris i Kreativitet! :)

''Kappan'' hade jag över klänningen på Julstjärnan och kjolen är en underkjol till klänningen. :)






FORTSÄTT RÖSTA!
Annars skriver ni i gästboken om ni har egna förslag!


Godnatt!


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Linnea

Din pappa är inte lite dålig på att sy han eller! :O

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lsundling.blogg.se/                2011-01-16 ♡ 21:49:06
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Agnes

Du är så duktig på att sjunga och din pappa är så duktig på att sy! Kollade bloggen nyss och den var jättefin! :D

varför inte kolla min blogg när du ändå håller på? :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://agnesfredrikamaria.blogg.se/                2011-01-19 ♡ 19:43:05
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------