Jag kommer inte kunna blogga på tisdagar och kanske inte på torsdagar pga innebandy.

2011-01-12 | 19:46:05 | Veckans tema | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hej!

Som ni ser i rubriken så vet ni när jag inte kommer blogga.


Veckans tema fortsätter:


Nästa klänning är från när jag var 8 år. Den hade jag när jag sjöng låten Håll om mig av Nanne Grönvall. Det var det första året då man fick sjunga solo på tävlingen och det var ju klart att jag skulle sjunga istället för att mima i Sveaparken!
Det som var kul detta år var att jag hade två bakgrunds dansare, Max och Ida heter dom. Där hamnade jag också i tidningen dagen efter men inte med samma rubrik så klart, men en snygg avslutnings poase (stavning) där jag sitter på Ida's och Max's knä med händerna snett ut i luften och brett leende på läpparna!
Det var också första gången som jag hamnade helt fel i låten, fast som tur var så märkte jag det direkt i refrängen och hoppade rätt.

Denna gång var det inte lika besvärligt med syningen heller för pappa's del. Han förminskade ett mönster men inget mer hände (och tur var vök det?!).






Nu ska jag kila!


Hejhå!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ GINA (fotoblogg)

sv: tack så himla mycket (:



du är asbra på att sjunga! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://fotografgina.blogg.se/                2011-01-12 ♡ 20:25:18
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------