Innebandymatcher med malin idag!

2011-01-08 | 22:38:57 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Idag har jag varit med Malin. Vi har kollat på innebandy matcher, damerna och herrarna! :D
Mellan det gick vi till donken och åt sen till herrmatchen träffade vi Stina och Emil och någon mer :P
Trevlig dag!

Igår spelade ju jag och mamma Buzz. Det gick inte så bra..

Sen kollade vi på någon JÄTTEKONSTIG svensk film som var från 2010 och kvalitén var hur dålig som helst!

Kommer inte ens ihåg vad den heter... Så dålig var den.


Såg att jag hade fått en kommentar också från senaste inlägget. Tänkte svara på en gång.


Postat av: Amanda

Heej! Fin blogg! :D Vet du vilket datum kvalet till helges talangjakt är?? Kram :)

2011-01-08 @ 19:29:49



Hej Amanda!

Tack så jättemycket!! Det vämde!

Jag vet faktiskt inte. Jag är ju inte med förns i Semifinalen. Men jag tror att det var den 18/19 Februari.
Men du kan ju kika in på Helges music's hemsida. Där står det garanterat! :)
Det är bara att söka på ''hlegsmusic'' så kommer det fram. :)

Ha det så bra och tack så jättemycket för kommentaren!

Kram! :)



En mysig bild med ljus nu när det är så kyligt ute!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ EMMY ♥

Min låt ;D

MÅSTE SES SNART!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmyericsson.blogg.se/                2011-01-09 ♡ 10:31:38
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------