Frågor och svar

2011-01-01 | 14:11:49 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Jag tänkte svara på lite frågor och kommentarer nu, det kommer lite mer om igår senare.


Postat av: Tomten

Hur laddade du hem det nya fotoprogrammet? ;-)

2010-12-30 @ 10:20:49


Hej "Tomten",

Jag sökte på programmetsnamn (Picasa) och laddade ner det. ;)

Och tack för kommentaren! :)




Postat av: louise wedin

var det brynäs mot modo? för i så fall skule vi ha gåt på den men så blev det ändrade planer... :)

2011-01-01 @ 01:43:14



Hej!

Det var Brynäs-Modo. Okej, det kanske var tur att du inte gik ändå.. ;) (Om du hejar på Brynäs.)
Dom sög..




Jag har fått fler kommentarer och det är jag tacksam för!

It makes me happy! :D


Så kommentera jättegärna! Jag blir extra glad om ni har någon synpunkt på bloggen, (något som jag kan förbättra.) men jag är väldigt tacksam för alla kommentarer!


Vi ses sen!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________