Dålig uppdatering...

2011-01-07 | 17:52:56 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Som rubriken säger.. Dålig Uppdatering! Jag har varit dålig jag vet, men det är för att jag har gjort en låt och suttit och finslipat på den.
Jag är jättenöjd med den. Just nu sitter jag nästan bara med den. Så fort jag kommer ner till datorn tar jag upp gitarren och spelar den en eller fler gånger. Hihi.
Igår när jag faktiskt tänkte uppdatera så kommer pappa och tar över datorn, så det blev inget med det.

Låten heter i alla fall I miss you och som sagt, är väldigt nöjd med den!

Nu ska jag upp och spela Buzz med mamma! :D




/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Amanda

Heej! Fin blogg! :D Vet du vilket datum kvalet till helges talangjakt är?? Kram :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-01-08 ♡ 19:29:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------