dålig uppdatering!

2011-01-19 | 21:19:04 | Bilder | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Har inte hunnit uppdatereat, mamma och pappa har haft/varit mycket här så ja, jag har inte kunnat gjort något på bloggen.

Idag har det inte hänt så mycket. Skolan. Inget speciellt.
Jag har sett att det är 6 röster på röstaren och skulle vilja ha mer röster (ni får rösta flera gånger på olika alternativ om ni har fler tips.) och "dagens outfit" ska jag försöka fixa åt er så gott det går, mer musik med, men tävlingar.. Vad vill ni ha för tävlingar?
Kommentera på föslag som ni vill vara med i!

Emmy tävlar med en jättesöt bild på min lillebror, hur den ser ut kan ni se HÄR!

Imorgon ska jag till Falun till ögonläkare klockan 13.30 sen åker jag och mamma till Kupolen och handlar, ska bla köpa ett par jeans!




/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________