Tito är opererad

2011-02-09 | 21:14:08 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hello!

Idag. En vanlig skoldag..

Efter skolan har jag varit hos en som heter Emma som har musikklasserna (oss) i kör och sjungit igenom en låt som jag gjorde för 2,5 år sedan.
Troligtvis blir det den och min andra låt som jag ska köra på gitarr på Musik Direkt, en tävling som är i alla landskap. (Tror jag.)

Ni får gärna kika in på min profil på Musik Direkt's hemsida HÄR! Det är inte så mycket att se. Men ändå ;) och HÄR kommer ni in på deltagarna! :)

Min hund, Tito, har blivit opererad idag också. Han har haft en njursten (?), vi fick med den hem också. ;) Så ni får lite bilder på honom. Han inte särskilt pigg just nu.

Imorgon är det slalom! :D 9-13 med skolan! WIHIIII!



/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________