Om 10 minuter åker jag!

2011-02-06 | 07:17:25 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!


Snart åker jag till salmingen.. Jag är faktiskt ganska pigg, fast jag kommer väl inte vara det sen för i bilen ska jag plugga till franskaprovet som vi har på tisdag.

Gud vad kul att det är åtminstone 22 läsare efter ett inlägg som kom in vid tio igår! AWSOME!

Jag har fått två kommentarer också!

Här är dom:


Postat av: vispen

Roligt att du är tillbaka, jag har saknat att läsa dina blogginlägg! :)
Hoppas att du har gjort något trevligt i helgen och att det är något roligt som kommer hända framöver! Lycka till på matchen imorgon! Kram

2011-02-05 @ 22:39:49
URL: http://vispen91.blogg.se/


Svar:

Hej!
Åh. Tack så mycket! Jättekul att höra att du tycker om att läsa min blogg!
Det ska jag berätta att det har jag verkligen gjort, men det får ni som sagt reda på ikväll. :)
Tack så mycket!

Kram!!


Postat av: Tracy

Vilken kamera är det du använder? :O

2011-02-05 @ 23:39:19
URL: http://ghattas.blogg.se/


Svar:

Hejsan! :)

I julklapp/Födelsedags presnt fick jag en systemkamera. En Canon EOS 500D som jag anväder.

Det är den jag knäpper kort med. :)

Kram!!



Nu ska jag åka.


Kram!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________