Nu kör vi!

2011-02-05 | 21:52:46 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
I'm back!!

Nu kör vi igen.

Mamma och pappa har haft datorn väldigt mycket eftrsom attd et kommer hända en sak om en månad som ni får reda på sen. Därför har inte jag kunnat skriva på bloggen eftersom att jag inte har någon egen dator.

Jag ha fixat header.
Jag tycker om bilden..

Imorgon får ni höra vad jag har gjort i helgen.

Jag har varit uppe till halv fem inatt.. Inte så pigg.. ;)
Så jag ska slänga mig i sängen nu, för jag har innebandy match imorgon i Mora imorgon. Samling halv åtta.
Jag ska gå upp halv sex..

Ja. Ni förstår nog..


Kram!


Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Roligt att du är tillbaka, jag har saknat att läsa dina blogginlägg! :)

Hoppas att du har gjort något trevligt i helgen och att det är något roligt som kommer hända framöver! Lycka till på matchen imorgon! Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-02-05 ♡ 22:39:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Tracy

Vilken kamera är det du använder? :O

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://ghattas.blogg.se/                2011-02-05 ♡ 23:39:19
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------