MUSIC IS LOVE!

2011-02-08 | 17:06:47 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej.


Idag har det varit en helt vanlig skoldag. Inget speciellt. Har varit till Falun hos tandläkaren.
Jag ska nog få räls nere.

Hur som helst.
Jag har fått en kommentar, tänkte svara på den!


Postat av: vispen

Vad synd att det hade kostat så mycket för er att åka till Malta. Hoppas att Kurt vinner i alla fall :)
Du verkar ju ha haft en rolig helg! Synd att laget förlorade mot Mora men vad bra att du är nöjd med matchen ändå!
Har du låtarna som Vendela och du spelade in? Det vore jätteroligt att höra dem. Och vilken talangjakt ska Vendela vara med i? Kram

2011-02-08 @ 13:12:28
URL: http://vispen91.blogg.se/



Svar:

Hej! :)
Ja. Det var väldigt dyrt. JA, det hopps vi verkligen! :)
Ja, jag har haft det jättekul!
Det är bara Vendela som spelade in en låt i helgen och den ska hon sjunga på Helges Talangjakt. Jag är också med där men jag är inte med förens Semifinalen. Mer om talangjakten kan du läsa HÄR! Där kan du klicka dig vidare till Talangjakten och sedan läsa om hur det går till, om du är intresserad! :)

Kram!!


Tack så mycket för era kommentarer!

Ska snart på innebandy! :)




So Long my friends!

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________