Matchen idag var super!

2011-02-06 | 19:52:31 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Har spelat match idag.
4-5 mot Mora. Vi förlorade.. Men vi ledde ett tag mot första placerade Mora och vi gjorde en jättebra match. Synd att vi inte vann!

Jag och mamma åkte in på Lager 157 och jag köpte underkläder, en skjorta för 100:- och två par leggings (strumpbyxor) för 100:-.

Nu.. Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen.

Jag har varit i Gävle och träffat Vendela!
Vi åkte upp på fredag kväll, jag och mamma, hämtade Vendela, hennes mamma och hennes lilla syster på tåget vid 20.00.
Sedan åkte vi till studion, sjöng i musikrummet, Churtch Street tills ungefär 01.30. Tillbaka till studion och Vendela spelade in sin talangjaktslåt. Klockan blev 03.30 när vi gick oh lade oss (själva) i inspelnings rummet och Johan berättade spökhistorior tills 04.30. Sedan somnade jag 05.15 (?).

Dagen efter, spelning på Winn, lämna Vendela på tåget och sedan köpa en vit stor rullgardin som jag ska kunna knäppa kort mot! :D


Bilder kommer här:




/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________