Massvis med prov och nu ska jag berätta hur en vanlig vecka ser ut för mig..

2011-02-26 | 19:55:59 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
.. Ja. Nu ska jag berätta hur en vanlig vecka ser ut för mig och då kanske ni förstår varför jag inte har varit så aktiv på bloggen.

Måndag:
Sång på musikskolan klockan 16.30, vi slutar skoldagen 15.55. Jag har antagligen också fått jättemycket glosor (ungefär 30-50) tills på torsdag i engelska.
Tisdag:
Vi slutar 14.55, har atagligen fått läxa i franska (Läsning och glosor) tills på torsdagen.
Innebandy på kvällen klockan 18.30 (åker vi) - 20.30, jag kommer hem ungefär 21.00 och ska då äta något.
Onsdag:
LÄXDAG.
Torsdag: Läxa inlämnad i engelska och franska. Innebandy 18.30 - 20.30 eller Gävle, vi åker ungefär 17.00 och kommer hem vid 22.30/23.00. Vi får även läxa på franskan till tidag.
Fredag: TA DET LUGNT DAG eller sång hos Anna i Stockholm och då kommer vi hem ungefär 20.00/21.00
Lördag: Match
Söndag: Match

Nu har ni ett schema (ungefär) hur en vecka ser ut för mig.

Imorgon får ni bilder från förra helgen, när jag var på Helges och lite mer om det!


See you!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________