Kort-tagning

2011-02-28 | 19:58:37 | Bilder | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Idag har jag gjort nästan ingenting, förutom att fika med Oliver (min lillebror) och fotat.
Jag har blivit JÄTTEFÖRKYLD! Usch..

Jag tänkte berätta att jag ska köra en egen låt på Helges talangjakt. Det ska bli jättekul!
+Att jag har gjort den HELT själv. Förutom bakgrunden då. Den har min sång coach Johan gjort.
Men låten får ni höra efter talangjakten. Den är 8 April.

Förra helgen var jag och tittade på den yngre kategorin (14-) som jag ska vara med att tävla i, på deras kval tävling. (Om man gick till final året innan så behöver man inte kvala in utan får sjunga i semi finalen istället.)
Så därför får ni bilder från Helges och några bilder som jag redigerat och knäppt idag.






/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Åh, vad roligt att du har skrivit en egen låt! Vad handlar den om? Och den vill jag verkligen höra sen! Lycka till i talangjakten!

Krya på dig, det är aldrig roligt att vara sjuk... Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-02-28 ♡ 20:04:33
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ mathilda mossberg

så sjukt fin du är linn! <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mathildamossberg.blogg.se/                2011-03-07 ♡ 21:53:07
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------