It's me and my guitarrs!

2011-02-12 | 22:33:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Heej!!


Jag är sååå trött! (Intressant.. Jag vet) Jag sitter här nere vid datorn och lyssnar/kollar på Maltas melodifestival. Kurt gick vidare till final och just nu är det direkt sändning från Malta på finalen! :)

Om ni vill sitta och titta som jag gör så är hem sidan: http://www.eurovision.tv/esctv/main?program=24943 men det har gått ganska långt nu. Det är sista numret nu. ;) Men jag kan då säga att Maltas melodifestival är 70000000 gånger bättre än Sveriges!

Vi har köpt en till gitarr! :D
En svart akustisk Frender med inbyggd mick för 2500:-! Skiitsnygg! vi har även handlat en pedal (till keyboarden osm inte funkar ;)), ett capo (som höjer tonarterna), 4 stycken plecktrum och en väska till gitarren! :)

Har varit i Nås idag direkt efter matchen (vi förlorade med 7-3 mot Borlänge.) för att sjunga hos Anna! Det gick jättebra och gud vad Anna har jobbat i det lilla mysiga huset! Riktigt mysigt!




/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________