En riktig musikdag!

2011-02-18 | 23:35:12 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Jag vet att det inte har varit inlägg på ett tag. Det har varit på grund av ett stort engelska prov. Prov är prov och kommer faktiskt före bloggen.

Idag i alla fall har jag varit i skolan.
Men idag har det faktiskt varit ganska speciellt..
Jag har kommit på 9 olika melodier till mina egna låtar på SAMMA ACKORD! Helt otrolig.. Jag är lite stum själv..
Fast nu är det ju 'bara' texten kvar.
*SUCK*

Imorgon ska jag till Gävle igen. Men inte att sjunga, utan att titta på Helges Talangjakt Kvalet! Varför inte åka upp till Gävle klockan 16.00 och kolla på en riktig kvalité show istället för att kolla på världens *dåligaste* Melodifestival? Jo, visst, sen träffar jag ju bla Vendela, Isa (En sångtjej som har varit med i Talang, kommer inte ihåg vilket år.), Elin, Felicia och massa fler trevliga människor!

JAG LOVAR att jag kommer knäppa kort!


Nu ska jag kolla på min favoritserie (som har börjat idag) Vampire Diaries!



Hejdå!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________