3:dje plats i Malta! GRATTIS!

2011-02-13 | 20:36:13 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!

Det blev en 3:dje plats för Kurt och Johan igår i Malta! Grattis!! Sjukt kul!!

Nu när jag börjar snacka om Melodifestivalen igen så tycker jag som många andra att Melodifestivalen i år SUGER! Sanna Nielsen, skitdålig låt måste jag säga! Brolles var helt okej, men jag fattar inte! Kvalitén är urusel!

Aja, idag har jag inte gjort något speciellt, pluggat och nu på kvällen har jag varit hos farmor och farfar för att farfar fyller år imorgon. :)
Hiihi, mamma fick pratförbud av Anna igår som även är logoped. hon ska vara tyst i 48 timmar!
Det är rätt kul faktiskt.. Hon sitter och skriver lappar. Hihi, förlåt..


Nu ska jag gå och lägga mig!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ elionor

vad andvänder du för shampoo???

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-02-13 ♡ 21:27:08
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------