Drygt en halvtimme till nyårsafton!!

2011-12-30 | 23:24:46 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!!

Idag har jag och Vendela (min kompis som är här på besök ifrån Lammhult i Småland.) varit i falu koppargruva!! Haha... Ja vad säger man? Mörkrädda? Ja?! Kul var det i alla fall!! :)

En dag före nyårsafton, mina nyårslöften är just nu;
*Plugga mer!!
*Sjunga mer!
*Försöka få en bättre attityd hemma.
*Bli mer hjälpsam i hemmet.
*SPARA PENGAR!!

Mål inför 2012;
*Försöka ta mig vidare i dalalaget i fotboll så att jag kan få åka på ett stort läger för de allra duktigaste spelarna! Skulle ha varit kul med elitlägret i Halmstad men då åker jag på språkresa..
*Ta mig lika långt i dalalaget i innebandy som i fotbollen!
*Höja mina betyg!
*Försöka att sätta varenda låt som jag sjunger live!! (Bli en perfektionist!)

Sisådär.. Vad har ni för nyårslöften? :)

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________