Vinst!

2011-08-21 | 18:05:26 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Tjenare, tjenare!


Vinst idag! Med hela 11-0 mot Falun! Till och med jag gjorde mål! Med vänster fot! :D
STOLT...

Har precis duschat, sitter och tittar på en norsk dokumentär om Utöja, det är så sjukt! Att en enda människa kan göra så.. Inte ens ha ångest, att vara stolt över det man har gjort, helt sjukt!!

Nu sitter jag här och är hungrig, väntar på att vi ska bestämma mat, just det! Har skolafoto på tisdag... Lite panik! Har nästan ingen aning om vad jag ska ha på mig och imorgon har vi match, så därför måste jag fixa kläder idag.

Ja, så nu vet ni också vad jag ska göra nu och imorgon.
Nu: Leta kläder, äta mat och sova.
Imorgon: Skola, sen match, cupmatch, vi är i semifinal med 97:orna, är dock bara 6 stycken 97:or i vårt lag så därför spelar vi med 98:orna på cupmatcher, vi får väl se hur det går! HEJA SÄTER!


Hej och hå mina vänner.

/Linn

(Bild från Eskilscupen i Helsingborg, då jag, Linnea och Linnéa struntade i discot och hamnade i en bubbelpool istället! :D)
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Jag skulle gärna vilja läsa mer om vad du har gjort i sommar, i alla fall om hur det går med musiken, om du har sjungit någonstans och så vidare. Jag ser inga bilder så blir glad om du orkar skriva några rader :)

Lycka till i semifinalen mot 97-orna och kul att ni vann den senaste matchen med hela 11.0!

Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-08-22 ♡ 16:02:13
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------