Trött..

2011-08-30 | 21:19:13 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hej!

Har inte hunnit blogga, det har blivit försent för att blogga på kvällarna.. Men nu så bloggar jag ju.. Hihi!

I helgen har ju jag varit på Iggön med mina vänner! Det var JÄTTEROLIGT!
Det blev dock ingen båttur i havet eftersom att det blåste OTROLIGT mycket! Lite tråkigt.. :(
Och jag har blivit jätteförskyld.. Inte kul..

Nu har jag laddat upp Livin' on a prayer på YouTube, min senaste inspelning, den är inte så jätteny, men men.. En ny till er i alla fall!! Så den ligger här nedanför, kommentera jättegärna! :) och föresten! Tack för kommentarerna i inlägget nedanför!

Därför så får ni vänta med bilderna från i Lördags, så ses vi kanske imorgon ( har match då..) eller på torsdag! :)

Ha det bra!

Puss och godnatt!



_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ ida

GRYM

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://poncy.blogg.se/                2011-09-05 ♡ 07:59:03
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------