Min bästa pappa har fixat trådlöst internett så nu kan jag ÄNTLIGEN blogga igen!!

2011-08-21 | 00:08:52 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej mina kära, fina, söta bloggläsare!


Jag hoppas att ni har haft det jättebra, en rolig sommar osv, jag hoppas även att jag kommer ha några läsare efter det här...

Ja, men som rubriken säger så har vi inte haft något internett.. Jag har inte kunnat blogga. Men nog om det!

Om det är någon som vill så kan jag göra ett ''Sommar 2011'' inlägg lite senare, med bilder och lite text. Men om det inte är någon som vill så kör jag vidare! Så kommentera om du vill att jag ska göra ett sådant inlägg eller något liknande!

Min design ser HEMSK ut!! Jag ska försöka fixa, men jag är inte speciellt duktig, så om det är någon som vill göra, som kan och är duktig, SÄG TILL! Har i alla fall fixat en ny bakgrund och en ny header, stod verkligen inte ut med min gamla!! Så otroligt ful...

Imorgon blir det fotbolls match, med världens bästa fotbollslag!! Så nu ska jag sova.


Puss och godnatt!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________