Mamma fyller år!

2011-08-26 | 20:14:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Idag, skola, hade sovmorgon till tio i elva, jätteskönt!! Har haft innebandymöte, med laget också, det var väl kul, ;)
Min mamma fyller år idag, så därför blir det grillat, fläskfilé med friterad potatis, sen ska jag och Oliver göra en efterrätt också! Sedan blir det väl film med familjen, tror att det blir filmen: Hur många lingpn finns det i världen? Jag har redan sett den på ''gratis bio'' här i Hedemora, den är SJUKT bra!!

Kanske hörs ikväll, annars får ni ha en riktigt mysig kväll, det ska i alla fall jag ha!

Ni får klipp på min kompis Amanda när hon sjunger i True talent, hon är så otroligt duktig!!

Vi ses väl då!

Puss!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Clara Bieber♥

Hej. jättefin och bra blogg. gå gärna in på min blogg och lämna en liten kommentar om vad som hälst.

kolla gärna in mig på youtube också http://youtu.be/LQXkWDglfbQ kram :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://clarazata.blogg.se/                2011-08-28 ♡ 21:01:08
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ norblackstar

plz vote for me in http://www.stardoll.com/sv/user/?id=42173862

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-08-30 ♡ 12:47:20
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------