LÖRDAG!(L)

2011-08-25 | 22:43:10 | Roliga saker!! | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej på er!


Idag har det varit skolan, vi hade håltimme i två timmar, så jag gick till farmor och farfar, farmor hade ramlat, utan att ha tagit emot sig med händerna, i asfalten, och hade slagit i ansiktet, så hon hade två blåa ögon och lite skrubbsårig i ansiktet, stackare... Har haft träning också, vi var sju stycken, men vi hade det jätteroligt!!
Mamma och Oliver var i Borlänge och handlade, jag bad dom att köpa EN tröja, men dom kom hem med fyra... Hihihihiih, världens bästa mamma?! JA!

Jag har även fått reda på VÄRLDENS ROLIGASTE GREJ som kommer göra min helg OTROLIGT KUL!
Jo, på lördag är det först match! JÄTTEKUL! Efter matchen åker jag, Oliver och mamma/pappa ut till mysiga Iggön till min sångcoach och tillbringar kvällen med ''Polen-gänget''! Vi ska kolla på DVD'n som vi har fått från Polsk tv, där vi är med, sedan grilla, kanske åka ut på havet med en båt, titta när det är en så kallad ''ljuskväll'' på Iggön, tror att man släpper upp sånna här ljuslyktor i luften på HELA Iggön och sedan bara mysa! ÅH! Ska bli så OTROLIGT ROLIGT! Att bara träffa alla! :D LÄNGTAR!!!


Därför får ni lite bilder från Polen!

Ses imorgon!

Puss!!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________