Amanda är bäst!!

2011-08-24 | 21:18:22 | Roliga saker!! | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Skrev inget igår, det blev försent, jag tränade och knäppte vårt skolfoto. Inget intressant.

Idag, har det varit skolan. Inte så roligt heller!

Men nu ska jag berätta något riktigt roligt:

Ikväll så var det ett program som heter True Talent på tv3, det är en sångtävling, där bara rösten spelar roll, om man skickat in ett klipp på sig själv så fick man chansen att bli uttagen av Danny, Pernilla Andersson eller Tommy Körberg. Det riktigt roliga är att min kompis, Amanda, blev uttagen av Tommy Körberg och var därför med i tv idag. Hon gick vidare! Hon var GRYM! Det var helt sjukt!

Om jag hittar ett klipp från kvällen så ska jag självklart lägga ut det här!!

Nu ska jag sova!


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________