Sommarkänsla!

2011-04-17 | 19:11:17 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!

Det var längesen som jag skrev! Förlåt...
Jag har bestämt att jag ska försöka ägna mig minst 10 minuter åt min blogg varje dag.
Det har hänt väldigt mycket sen sist.. Massvis med spelningar, men det första jag ska berätta om är att jag helt otroligt kom 3:a i Helges talangjakt!!! Helt OTROLIGT!
Tyvärr har inte mamma eller pappa laddat upp min låt på youtube.. :(

Så ni får vänta tills på tisdag, då kommer jag, vinnaren och 2:a upp här på min blogg och då får ni höra två av alla dom duktiga artisterna som var med i talangjakten!

Sen har det varit som sagt massa spelningar, bland annat på Järnvägsmuseet i Gävle, PRO i Gävle och här i Hedemora på Sankt Pauls gården med klassen. :)

Idag har jag solat! Gud vad varmt det har varit! UNDERBART!

Här nedan är medlyt från Italien, mamma hittade den på YouTube.



Ha det bra!


Ses!



/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Vad roligt att du kom trea, grattis! Jag ser verkligen fram emot att höra klippen när de kommer upp på youtube! Medleyt är verkligen bra. Ha en trevlig vecka! Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-04-17 ♡ 20:15:16
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------