Tråkigt men så kan det vara ibland.

2011-04-20 | 22:07:11 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Igår lovade jag er klippen från Helges Talangjakt, och mamma laddade upp, men sen  var det något fel på YouTube, filmen började knäppa, därför tog mamma bort klippet. Så därför kan jag tyvärr inte ladda upp något på mig, men vill ni ändå ha på 1:a och 2:a eller kan ni vänta?

Igår hade jag även utvecklings samtal och det gick bra som vanligt. Jag har högsta på alla ämnena faktiskt! Kul!


Idag har jag haft prov/läxförhör i ellära på NO:n. Det var JÄTTELÄTT!
När jag kom hem idag från skolan (ungefär 14.45) så tog jag lite Oboy och lade mig i soffan och tittade på tv. Såklart så somnade jag.. Jag blev väckt av pappa 16.30, jag var upp snabbt och började byta om till fotbollsmatchen i Säter, det var samling 16.45 och eftersom att det tar en kvart att åka för oss så kom jag mer än en halvtimme försent.

Fast det gjorde inget. Vi vann mot Skäve med 5-0.

Imorgon är det skola, den sista skoldagen, sen är det lov!!!
Jag ska sola imorgon eftersom att det ska bli otroliga 20 grader imorgon!!

Sen bär det av till Gävle med Sara och Erik.


Nu ska jag sova!




Godnatt!



Ses!



/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________