Go'morron!

2011-04-18 | 06:30:36 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

God morgon!


Klockan har precis passerat 06.00 och jag är vaken!
Jag och mamma har precis varit ute med hundarna och kom in precis.

Jag har bestämt att jag ska gå upp 05.30 varje dag och följa med ut med pappa. Jag ska försöka övertala honom att vi ska gå lite längre med hundarna också. Lite motion är ju bra för kroppen?(!)

Idag är det skola och fotbolls träning! Kul ska det bli!

Svar på kommentar



Ja!! Helt sjukt! Tack så mycket!
Och tack igen!


God morgon!


Klockan har precis paserat 06.00 och jag är vaken!
Jag och mamma har precis varit ute med hundarna och kom in precis.

Jag har bestämt att jag ska gå upp 05.30 varje dag och följa med ut med pappa. Jag ska försöka övertala honom att vi ska gå lite längre. Lite motion är ju bra för kroppen?(!)

Idag är det skola och fotbolls träning! Kul ska det bli!

Svar på kommentar


Postat av: vispen

Vad roligt att du kom trea, grattis! Jag ser verkligen fram emot att höra klippen när de kommer upp på youtube! Medleyt är verkligen bra. Ha en trevlig vecka! Kram

2011-04-17 @ 20:15:16
URL: http://vispen91.blogg.se/


Ja!! Helt sjukt! Tack så mycket!
Och tack igen! Detsamma!

Bild från Helges Talangjakt




Nu ska jag gå och packa och ta mig lite frukost, sen drar jag till skolan!

Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________