soft house nexxt!

2010-09-27 | 19:45:14 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

tjao!


igår blev det inge blogg för att alla läxor tog upp hela tiden.
men jag  var och handlade på kupan då också och träffade johanna och elise och en till person, anna-mia! :D


snart ska jag på softis till linn hihi^^ så jag stoppar in tre bilder på mig som jag har redigerat. :)

ni får hoppas på ett längre och bättre inlägg imorgon. ;)







kommentera gärna! :)


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ maja

alla bilderna var skitsnygga!

sv: tack linnis ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://majaaknilsson.blogg.se/                2010-09-28 ♡ 16:34:32
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ linnea s

saknar dig min lilla plutt! <3

söt var du på alla tre bilderna :D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-09-28 ♡ 19:48:02
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ liinnforsberg.blogg.se

DU KOM ALDRIG TILL SOFTIIS ! ;(

due sötast min vän ! :D <333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://liinnforsberg.blogg.se/                2010-10-01 ♡ 22:34:57
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------