snart 21.00

2010-09-15 | 21:11:08 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

TJEEEENARE!



nu är det ungefär 2 dagar tills jag drar ner till nyköping, och ungefär 2 och en halv dag kvar tills jag sitter på ett flygplan på väg till Italien... MIN FÖRSTA FLYGRESA!
iiiiiih!

idag har jag inte gjort så jättemycket.
jag har fått lite läxor, har matte och franska tills imorgon, det var gamla ord på franskan, så inget var svårt.
har fått läxor till nästa vecka också, biologi, musik och sen läsa om ''politiken''.

jag har fått kläder av mamma från ellos! :D

kommer bilder här:



(sjal, tröja och shorts.)


(skjorta, sjal och shorts.)




ses



/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linnea s

snygga kläder, var köpte hon dom? :) <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-09-16 ♡ 16:53:01
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Just another Paow

Måste erkänna att du ser ut som Saga i filmen "Tusen Gånger Starkare" :)

Kram/Another Paow :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://anotherpaow.blogg.se/                2010-10-11 ♡ 18:21:32
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------