shopping och kläder imorgon

2010-09-12 | 20:58:40 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
he-he-hej!


idag har jag shoooppat :D
det blev tyvärr ingen match:(

har handlat lite smått och gott till italien:)
men tyvärr har mamma datorn där nere nu, så det bli inge bilder på inköpen.

imorgon slutar vi efter lunch och får 'hemuppgifter'.:) skööönt!

så jag och lovisa ska nog till next och kika lite, sen efter keyboarden ska jag och mamma köpa mobilficka och ner till apoteket och köpa lite saker ;)


jo, på planet till italien ska jag och denna fina dam stta bredvid mig och just nu saknar jag henne, men det hemskt roliga är ju att vi kommer vara med varandra hela italien resan!

alltså sååååååååå kul det kommer bli! :D





seya!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________