italien

2010-09-04 | 22:22:24 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


hellu!



idag har jag spelat match, det gick sådär för min del och det blev 2-2... :(
ja, johanna gjorde illa sig och då fick lina hoppa in i målet och stå och båda två är så sjukt duktiga!

aja.

den 18 åker vi till ITALIEN! :D

det är nils, natta, erik, emmy, elin, paulina, hanna, rebecca, victoria, klara, lisa, felicia, maja och jag som åker, (dom flesta åker med familjerna.) och bästa sångcoatchen ever JOHAN!
alltså gud vad grymt vi kommer ha i lido di jesola!
haha, jag drömde om att alla vi skulle åka i mina bussar till flygplatsen tillsammans inatt faktiskt, hihi!
gud vad jag har längtat!
och jag har aldrig flygit heller..

i italien så ska vi sjunga på en musikfestival.
jag ska sjunga Caught som tävlingslåt och sen skulle vi sjunga på en välkommsspelning (eller något liknande.) och då ska jag sjunga italienska låten Incancellablie.
kuuuuuul! :D


nu fick ni reda på vad vi ska göra i italien och juste! om pappa hittar billiga biljeter så kanske (bara kanske) vi ska åka till milan och kolla på Zlatan när han spelar! fast det kanske blir pappa och oliver bara, men ändå! värsta coolt!

och en till sak som är coolt är att moa's mamma (johanna) ska åka till venedig 18 och vi landar vid venedig och då är det inte så osanolikt att vi kommer åka på samma  flygplan heller! och hon och hennes kompis kanske skulle åka dit som vi är och titta på migg när jag sjunger. hihi^^


ses!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linnea s

jag kommer sakna dig!!!!! :'((((((((((( <333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-09-05 ♡ 11:06:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------