home sweet home.

2010-09-25 | 21:50:53 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

hejs!


nu är jag hemma från italien!
guud vad skönt att vara hemma med söthundarna och min fina familj.

allt har varit fantastikt i italien förutom tävling/festivalen, hotell maten och åskvädret i natt, jag har aldrig varit med om sådan oska förut, jag var riktigt rädd, visste liksom inte vart jag skulle ta vägen, jo, jag hade kudden över örorna och blixten var inte alls långt borta, jag såg en blixt och direkt efter dundrade. jätteläskigt!

jag har handlat en mask, en 'I hjärta ITALIA' tröja, ett par gråa som är fodrade i för 400:-, ett par roooosa lite högre än vanliga converse för 900:- (ordinarie pris.) och dom finns inte i sverige! :D sen två sjalar och en kofta. tror att det var allt. :)


imorgon ska jag göra lääääääääxor..


aja, godnatt!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________