gitarr lover.

2010-09-14 | 20:23:12 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

hej där i lingonskogen.


just nu sitter jag framför datorn med en låttext som heter ''Waka-waka'' och sjunger på den samtidigt som jag spelar gitarr till den. :)
jag har kommit igång med spelandet idag faktiskt, riktigt jäkla kul faktsikt! :)

idag har jag typ pluggat, lite, skolan, vi slutade tjugo över tre med ''mupp-gympa'' med kristina, vår älskade kristina, och det kommer vi ha varje vecka!
hihi, gud vad jag kommer vara i form och allt!

kommer nog inte spela fotboll något mer iår.. :(
sista serie matchen är på lördag eller söndag och då är ju jag borta och jag ska inte heller träna i veckan heller så att jag inte blir förkyld.


nu ska jag snart sluta med mitt gitarr-spelande och gå och lägga mig och imorgon har vi våran första musik lektion i 7:an ! :D



en bild på en vacker, underbar gitarr.



och därmed godnatt.


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________