fotboll, trött och massa mer saker.

2010-09-10 | 22:48:57 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


tjofräs!


igår/i natt så kom vi hem 03.30 och gick och la oss 3. det gick i alla fall bra på helges, jag och johan spelade in körer på caught ovh efter att jag spelat in första låten (italienska) så gick jag, felicia, hanna, oliwia, johan och mamma ut på churtch. :) kuuuuuul! 
jag vaknade 7.30 och var TRÖTT, ihihii :)

skola, sen fotbollsmatch! mot ludvika.
vi ledde med 3-1 i första period och sen när det var mindre än 10 minuter kvar så gör dom TVÅ MÅL!
vi har ju alltod 'turen' på vår sida måste jag dock säga...

aja, snart MÅSTE jag gå och sova för annars kommer jag somna här nere vid datorn...

slumpvis bild.


(fotograf: jag.)


ses


/linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________