23.23

2010-09-11 | 23:45:06 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
hejigen!



nu sitt-ligger jag i sängen med min skoldator. :)
jag sov länge idag igen, halv elva, fast jag blev väckt av oliver pga hans trumbon som han spelar nu. han spelade på hans rum (rummet bredvid mig) och det instrummentet låter inte lite heller...

sen har jag ått runt med min sovtröja hela dagen och legat på soffan och kollat på tv4 anytime på 'ghost adventures' ett faktiskt riktigt bra program. :)

imorgon ska jag titta på fotboll på vasaliden på linnea och alla andra i hedemora. kul att få se/träffa henne igen, har saknat henne så enormt mycket och nu innan jag reser och allt så skule jag vilja träffa henne.


((webbkameran är ju så underbart bra, så det fick bli en sån bild också.)


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Tanja

SööT !! <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://tanys.blogg.se/                2010-09-14 ♡ 22:03:33
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------