tjobaloba!

2010-10-05 | 22:46:29 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

idag har vi haft "Olympicaklassikern" i skolan från 13-15 på Brunnsjöberget och då skulle man springa minst 6 km och för att ta "guldklassikern" så skulle man springa 1,2 mil och när vi skulle gå dit så gick jag och jazze 12.10 och var framme 12.50!! och det tar ingefär 10-20 minuter att gå dit. först gick vi till hans mormor och morfar för han skulle lämna sin ryggsäck och sen gick vi åt fel håll och då gick vi till davidshyttan!! så då ringde jag till melle och pratade med moa och då sa hon att vi skulle vända! haha :D
och sen när vi började närma oss "den rätta vägen" så sa jag att vi skulle springe egenom skogen för att det skulle bli en genväg men det blev det inte. men som tur var så tajmade vi victor och gick med honom också.

sen skulle jag och amanda springa och hon var så seeg så vi kom iväg sist av alla.
och sen har sprang jag ifrån henne, moa och moa och sprang själv 3,8.
sen kom linus och niclas bakom och då sprang jag med dom. ja, lite så fram och tillbaka ha det varit^^ men i alla fall så sprang jag 1,6 mil :D hihihii! men nu har jag träningsvärk och har tränat innebandy också.
inann vi skulle åka dit så stod jag och satte på mig skorna och höll handen vid dörren så mina fingrar var mellan dörren och väggen (på sidan där som dörren sitter fast.) och då skulle mamma in och hämta mina klubbor och då åkte dörren igen med mina fingrar emellan.. den smärtan i mitt finer, längfinret, vill ni INTE vara med om kan jag lova! USCH!

aja, nu ska jag äta mcdonalds! :D

bye!

/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________