sång(L) helges(L) johan(L)

2010-10-11 | 22:21:47 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

TJA! :)


det var ett tag sen, men det är för alla spelningar!
har sjungit lördag, söndag och idag. :)
efter vi sjungit så var jag och felicia till studion och mamma fick ladda in ALLA bilder från kameran och desutom från alla tre minneskorten på kameran;) haha!

idag blev det också klart att vi ska sjunga på stadshuset i gävle på fredag! jättekul för då är det lite mer dragiga låtar, jag ska sjunga so long! (om inte johan ändrar sig ;) ) :)

vi kollade på filmer från italien i planet, i bussen och i ''bajsrondellen''!(L) saknar verkligen!

nu kommer jag göra två jätteroliga saker hos johan! vad det är det får ni reda på sen. :)

jag och mamma har kommit på hundra låtar som jag ska träna in idag också! :)
och imorgon är det skolfotto!


ses!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________