innebandy heeeela dagen

2010-10-02 | 20:49:33 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

haj!


hur är det linn?
jo trött efter två matcher idag med lårkaka..

ja, så har min dag sett ut. två matcher direkt efter varandra.
första var med vårat lag (95/96) mot krylbo och då vann vi med 10-3 och sen med 97:orna mot hedemora 98/99, då förlorade vi..

inte kul.

jag skulle ha vart med på dammatchen också men jag hade fått ondare efter 97 matchen och då sa dom att det inte va värt att riskera att jag får ondare med mer så då behövde inte jag vara med.

snart (hoppas jag) blir det film mys med mamma och oliver.



vilken bild tycker DU är bäst redigerad?
kommentera. :)


seya!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linnea s

jag tycker att färg bilder som är redigerade för det blir så skarpa färger då men den andra tyckte jag oxå va fin :D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-10-03 ♡ 14:48:45
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ linnea s

haha, det skulle vara om istället för att i början :P <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-10-03 ♡ 14:50:04
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------