här sitter jag i bilen...

2010-10-28 | 18:11:11 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
... på väg till gävle!
jättekul!

ska till helges och spela in bla not ready to make nice. :)
snart är vi i sandviken och sedan i valbo! där ska vi in! :D

har funderat
fast nu är det kolsvart så jag ser inte tangenterna... jobbigt.


nu är det så att jag skrev jättemycket men sen krångla internett och jag orkar inte skriva om allt så hejdå.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Lycka till med inspelningen i helgen! Du får gärna skicka några låtar till mig, min dator har kraschat så allt jag hade med dig försvann tyvärr. Men jag tycker att du är jätteduktig och tyckte jättemycket om at höra det du har spelat in:) Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2010-10-28 ♡ 21:13:24
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ maja

Svar: Tack Linn. Vad gullig du är!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://majaaknilsson.blogg.se/                2010-10-30 ♡ 23:29:14
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------