bh-hatt/mössa för 20000!:o

2010-10-07 | 22:28:19 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

heeeejjjj!!


idag har jag vart i skolan och linda ska få barn igen och då får vi en ny mentor och jag hoppas på henrik! :D
han har så sjuukt bra humor och jag tycker att han är jättebra!


aja, men en till sak också, en sak på datorn som åker ut hela tiden frå jag inte in nå mer på datorn så då gck jag till niklas och då satte han i den och då tänkte jag gå, hahah, gissa vad som hände då? saken anföll niklas och jag började as garva! hahhahahahah! :D
min humor..

när vi åt mat hemma så kollade vi på förkväll och då så visade dom en bh-väska och bh-mössor/hattar som skulle kost 20 000:-! :o vem vill ha en sån?! hahahah, jag satt i alla fall och as garvade..

nu har jag druckit upp min banan-drink som är gjord av mjölk och banan och jag har tränat innenbandy så nu ska väll jag duscha och sen SOVA!(L)


hejjjdååå!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________