ny design, ny början.

2010-11-21 | 21:43:38 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!!


Det var jättelängesen!


Har inte haft tid att blogga, det har varit så himla mycket nu, sång, ny skola, läxor och massa andra saker.


Men nu ska jag försöka ta igen! Jag lovar!

Idag vaknade jag elva och har slappat, städat och sjungit på min jullåt. Mer om vilken jullåt och varför jag ska spela in en jullåt hos Johan på torsdag får ni reda på sen! :)

Åh, jag saknar ITALIEN! Sol, bad, stranden, skratten, vännerna, sången, ALLT! Det var så otroligt roligt!
I Maj åker vi till POLEN! :D och det kanske blir Monacko också! GUD VAD MYCKET VI FÅR VARA MED OM!

Men vet ni vad jag har tänkt på?
Natta, det här är ju hennes sista år på Helges, sen då? Åh! :(


Eftersom att jag saknar Italien så sjuukt mycket så får ni några bilder från Italien.

















SEYA!







/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ louise wedin

jag såg föresten rebecca jansson i ellos!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-11-22 ♡ 18:13:04
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------