johan tomorrow!(L)

2010-11-24 | 21:11:09 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Tjollivippen! :)


Igår var jag på innebandy träning ( blev inget skrivande.), skulle ha tränat dubbelt men det blev inget för jag fick jätteont i min hälsena av någon konstig anledning...

Idag har jag fått tillbaka mitt matteprov. Fick 36 av 41 poäng. :)
Sen har jag och mamma kollat på film och jag har gjort läxor. Vi har So, engelska och franska tills imorgon och jag har keyboard också och jag har ätit min första lussekat idag! :D Hos farmor och där gjorde jag läxorna också. :) Tur det.. För jag höll på att blåsa iväg när jag gick, så då gick jag till dom istället ^^

Imorgon ska jag ta bort tråden från ryggen. (Förra veckan tog dom bort en leverfläck på ryggen, så nu ska dom ta bort stygnen.) Sen keyboard och sen GÄVLE och JOHAN! :D

Jag ska spela in Ave Maria av Beyonce. :)
Jättekul! Så det blir inget bloggande imorgon. :)





ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Grattis, vad bra det gick för dig på matteprovet!

Kul att du ska spela in igen, skicka gärna låten sen när den är klar! kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2010-11-25 ♡ 13:17:48
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------