innebandy!

2010-11-06 | 09:04:14 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

hej!


i förrgår var det filmkväll men filmerna funkade inte.. -.- så typiskt!

igår var vi och köpte lås till mitt nya skåp på vasa! nu börjar det närma sig...
sen var jag på soft house oc inget mer. :)

snart ska jag åka till ludvika och kolla på olivers match och sen ska vi åka till innebandy hallen i ludvika och spela match. :)
ungefär så ser min dag ut. :)

har även laddat upp en av mina låtar på youtube (not ready to make nice) så jag tänkte ladda upp den på bloggen också. :)





vi ses!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ emmy

skitbra gumsen!



saknar dig!

puss.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmyericsson.blogg.se/                2010-11-06 ♡ 10:30:35
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ ellen

så duktig du är vännen ! <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-11-06 ♡ 11:57:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------