det är mycket som händer i mitt liv just nu..

2010-11-02 | 00:11:35 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

hej,


jag känner att jag inte har haft tid dom senaste dagarna att uppdatera bloggen, det har varit från det ena till det andra. ;)

idag har jag knäppt massa kort (70, haha) ni får några av dom som är exponerade med varandra (flera bilder i samma).

har vart på soft house nu på kvällen också, kuuuul! det var jättemånga där! :D

imorgon ska jag till min kära vän moa och där ska vi knäppa kort och massa. alma ska också vara med!
sen är det innabandy träning!


1

2

3

4

5

6

7



kommentera vilken av dom bilderna du tycker mest om och varför. :)


ses!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ emmy

alla var lika fina! :) (L)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmyericsson.blogg.se/                2010-11-02 ♡ 00:16:22
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ LIINNN! :D

1,7

gryyyymt fina bilder ! :D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://liinnforsberg.blogg.se/                2010-11-02 ♡ 11:09:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ jaag<3AILEEN

4 den är såå söt!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-11-02 ♡ 11:32:40
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ vispen

Hej! Vad kul att du gör så mycket roliga saker. Eftersom jag är blind kan jag inte säga vilken av bilderna jag tycker är finast men alla är säkert fina på något sätt:) Kul att jag fick höra låtarna med dig igår, tack för att du skickade dem. Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2010-11-02 ♡ 12:52:23
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ linnea s

jag älskar 1 och 2 :D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-11-02 ♡ 13:36:21
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------