Torsdag igen ;)

2010-03-05 | 00:06:18 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan! :)

Nu har jag varit i Gävle igen, kom nyss hem.
Och det blev lite kaos på vägen dit. ;)
Först var det en lastbil som hade stannat mitt på vägen för att sätta på 'snökjedjor'.
Sen lite senare i backen stod en bil med hästvagn över hela vägen så vi kom inte fram.
Så mamma gick ut för att kolla vad som hade hänt och om hon kunde hjälpa till med något. Haha, hon fick stå och hålla i en orolig häst som kraffsade med en av hovarna och helt plötsligt ser man mamma komma efter hästen 'hängandes' och halv-skricker. 'Knäpp mamma man har, men ändå bäst' ;)

Sen åkte vi direkt till Valbo för att gå på Ikea men det var stängt så då åkte vi till Valbo Köpcentrum istället som var MYCKET roligare och där köpte jag en 'hok-tröja' eller vad det nu heter, från Gina. :)

Efter det var det dags att åka till Helges för att fortsätta med låten.
Johan lyckades få till bakgrunden så nästa gång ska vi spela in, men det är 4 veckors uppbehåll , så det är ett bra tag kvar tills nästa gång.
Fast idag var det extra kul Johans bästa vän ringde och då satt han och prata finska och franska så jag och Emmy satt på golvet och garva åt det. x'D
Plus, jag spelade in det på mobilen, hahah, han visade oss en bild på honom också, den var grymt rolig!
Sen blev det lite prat om Italien, men det kommer mer om Italien senare för nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt och sov gott

Kram!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________