Slalom :)

2010-03-06 | 19:12:48 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Heejsan!

Jag tänkte berätta vad jag gjorde igår kväll, :)
Igår var jag på 'midnatts slalom', det var JÄTTEKUL, jag var med Emilia, Elin, Malin, Moa mest, fast jag träffade Linn, Lovisa och Bella också! :)
Haha, först åkte Moa hem vid 22, sen skulle Elin och Emilia också åka hem så då var det bara jag och Malin om åkte, fast det var såklart JÄTTEKUL att åka med henne själv också, man har ju alltid kul med den där Malin. :)
Haha, jag skulle sätta mig bakom ankaret och då var inte Malin med, så mitt ben fastnade i ankaret och jag och Malin började att flabba.
Ja, vad man kan hitta på, det var i alla fall den ROLIGASTE slalom grejen i år verkligen, och den fick jag dela med er!
Tack!

Det kommer lite mer om dagen senare.

Ses sen!

Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________