Min helg :)

2010-03-24 | 22:34:10 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejjsan! :)

Nu har jag inte skrivit på riktigt länge så det är väl dags att skriva igen nu då.
Jag tänkte göra en kort sammanfattning av min helg.
I helgen har jag vrit med Hanna för att göra en låt. :)
Det var jätteroligt.

lördagen var det innebandy, vi förlorade med 8-5 tror jag.. :( men vi kämpade väl på bra ändå.

Efter matchen åkte jag hem och packade väskan för att åka till Ellen :)
Det var trevligt! :)
Tack för en bra kväll Lovisa och Ellen!

Söndagen var det läxor och slappa.

Det som är tråkigt är att det inte blir någon Lilla Melodifestivalen iår. :(
Det är synd för vi/jag har kämpat på med mina låtar hårt och så blir det inget. Synd tycker jag!
Nu blir det väl att ladda inför Junior Eurovision Songcontest där man också kan skicka in låtarna.


 Hanna och jag när vi gör låt :)


Ha det bra!

Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________