Hotell Winn :)

2010-03-06 | 22:12:16 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan igen! :)

Nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag. :)

Idag har jag varit i Gävle hela dagen.
Jag har nämligen sjungit där på hotell Winn med Helges artister. Men idag var det bara jag, Maja, Paulina och Felicia som sjöng.
Alla andra var sjuka eller borta. Så Amanda fick också sjunga, fast det gick jättebra för henne. :)
Jag sjöng: Georiga on my mind, Will you still love me tomorrow och Under the boardwalk. :) Det gick bra för mig. Plus att jag 'körade' till 4 stycken låtar. :)
Kul, kul! :)
Det var en trevlig dag i alla fall :)
Jag hann in på Cubus innan vi åkte till Valbo till Ikea och där köpte jag en 'blus' och fyra linnen (på Cubus).

Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________