Helgen och idag! :)

2010-03-15 | 21:13:12 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan! :)


Jag har inte skrivit på ett tag på grund av att det har varit så mycket de senaste dagarna.

Nu tänkte jag berätta lite vad som har hänt i helgen.

Lördag, var jag i Borlänge på Romme Alpin för att åka slalom med pappa och Oliver. Sedan på kvällen tittade jag på Melodifestivalen. :)

Söndag var det innebandy match, samling klockan 7 på morgonen för att spela match i Mora klockan 10.
Det var ganska drygt att gå upp men det var en bra match även fast vi förlorade med 6-9. Mora hade VÄLDIGT flyt med målen på slutet.
Men vi gjorde i alla fall en kanon match och vi var bara 9 utespelare. Men det gick bra i alla fall. :)

Vid 15.00 någon gång där, gjorde jag läxor och tränade inför No-provet på fredag.
Eftersom att jag tränade väldigt mycket fick jag vara med Amanda (ett tag för hon gick hem sen), Lovisa, Melle och Moa. :)
Det var kul! :)

Idag har jag varit i skolan och spelat keyboard på musikskolan. Jag har även pratat med Vendela i telefonen medans jag väntade på att få spela keyboard. :)
Sedan när vi hade kommit hem så ringde pappa på min mobil och sa att det var någon som hade kråckat med pappa med hundarna i bilen. Jag fick väl panik eftersom att vi inte visste mer och jag visste inte om hundarna hade klarat säg och så. Men som tur var, var det bara en bil som hade backat in i bilen. Så det var där fram det var förstört och inte vid hundarna så allt gick bra!

Jag fick en uppgift av mamma också, att knäppa kort på Nemo. Det var kul, eftersom att jag tycker om att knäppa kort! :)


 En av bilderna jag knäppte fast redigerad :)



Ha det bra!


Kram!!



_______________________ Kommentarer _________________________________________________